Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56161
Назва: Брендинг як сучасна маркетингова технологія формування конкурентоспроможності підприємства
Автори: Кулакова, С. Ю.
Житник, О. М.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Кулакова С. Ю., Житник О. М. Брендинг як сучасна маркетингова технологія формування конкурентоспроможності підприємства. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 257-259
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56161
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-257-259.pdf255.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.