Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулакова, С. Ю.-
dc.contributor.authorЖитник, О. М.-
dc.date.accessioned2024-07-19T13:02:10Z-
dc.date.available2024-07-19T13:02:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКулакова С. Ю., Житник О. М. Брендинг як сучасна маркетингова технологія формування конкурентоспроможності підприємства. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 257-259uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56161-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleБрендинг як сучасна маркетингова технологія формування конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-257-259.pdf255.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.