Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5595
Назва: Організація комерційної роботи з продажу продукції в торгово-виробничій фірмі
Автори: Зарецька, Л.М.
Ключові слова: комерційна діяльність;торговельно-виробниче підприємство;збут;продаж продукції;торгово-виробнича фірма;commercial activity;trade- industrial enterprise;sale;sale of products;trade- industrial company;коммерческая деятельность;торгово-производственное предприятие;сбыт;продажа продукции;торгово-производственная фирма
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Зарецька Л. М. Організація комерційної роботи з продажу продукції в торгово-виробничій фірмі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 55-63.
Короткий огляд (реферат): Досліджено зміст комерційної діяльності торговельно-виробничого підприємства. Розглянуто логістичний та маркетинговий підходи в організації управління збутом. Проаналізовано ключові чинники успіху збуту.
The essence of commercial activity of trade- industrial enterprise is investigated. The approaches of logistic and marketing in the sales management organization is considered. The key factors of success of sale is analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5595
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(2)__10.pdf311.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.