Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5595
Title: Організація комерційної роботи з продажу продукції в торгово-виробничій фірмі
Authors: Зарецька, Л.М.
Keywords: комерційна діяльність;торговельно-виробниче підприємство;збут;продаж продукції;торгово-виробнича фірма;commercial activity;trade- industrial enterprise;sale;sale of products;trade- industrial company;коммерческая деятельность;торгово-производственное предприятие;сбыт;продажа продукции;торгово-производственная фирма
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Зарецька Л. М. Організація комерційної роботи з продажу продукції в торгово-виробничій фірмі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 55-63.
Abstract: Досліджено зміст комерційної діяльності торговельно-виробничого підприємства. Розглянуто логістичний та маркетинговий підходи в організації управління збутом. Проаналізовано ключові чинники успіху збуту.
The essence of commercial activity of trade- industrial enterprise is investigated. The approaches of logistic and marketing in the sales management organization is considered. The key factors of success of sale is analysed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5595
Appears in Collections:Випуск 1(17), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_1(2)__10.pdf311.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.