Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorРуденко, С. М.-
dc.contributor.authorПолякова, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-07-01T18:41:19Z-
dc.date.available2024-07-01T18:41:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПолякова Н. О. Вербальні засоби впливу реклами в метро. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Руденко С. М. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 466.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55694-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleВербальні засоби впливу реклами в метроuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t_25.04.2013_2-466.pdf205.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.