Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55617
Назва: Стратегії менеджменту та маркетингу в умовах інтеграції бізнесу до європейського економічного простору
Автори: Романюк, І. А.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Романюк І. А. Стратегії менеджменту та маркетингу в умовах інтеграції бізнесу до європейського економічного простору. Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здоб. вищ. освіти і мол. вчених, 26 квітня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. C. 413-416.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55617
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Novi horyzont rozv biznesy v umovakh suchas vyklykiv. Mozhlyvosti ta mekhan pidtrymky_2024_413-416.pdf484.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.