Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55614
Title: Екологічний маркетинг як інструмент забезпечення стійкості бізнесу
Authors: Оганов, Я. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Чміль, Г. Л.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Оганов Я. О. Екологічний маркетинг як інструмент забезпечення стійкості бізнесу. Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здоб. вищ. освіти і мол. вчених, 26 квітня 2024 р.; наук. кер. Г. Л. Чміль. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. C. 406-408.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55614
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.