Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЧміль, Г. Л.-
dc.contributor.authorОганов, Я. О.-
dc.date.accessioned2024-06-28T08:25:55Z-
dc.date.available2024-06-28T08:25:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОганов Я. О. Екологічний маркетинг як інструмент забезпечення стійкості бізнесу. Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здоб. вищ. освіти і мол. вчених, 26 квітня 2024 р.; наук. кер. Г. Л. Чміль. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. C. 406-408.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55614-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleЕкологічний маркетинг як інструмент забезпечення стійкості бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.