Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5560
Назва: Особливості побудови інформаційної системи оцінювання параметрів технічного стану транспортного засобу в умовах експлуатації
Інші назви: Peculiarities of building the information system of estimation of parameters of the technical condition of vehicles in operating conditions
Автори: Волков, В. П.
Грицук, І. В.
Грицук, Ю. В.
Волкова, Т. В.
Волков, Ю. В.
Ключові слова: параметри технічного стану;транспортний засіб;моніторинг;діагностування;процес ідентифікації;інформаційна система;інтелектуальні транспортні системи;умови експлуатації;technical condition parameters;vehicle;monitoring;diagnostics;identification process;information system;intelligent transport systems;operating conditions
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Волков В. П., Грицук І. В., Грицук Ю. В., Волкова Т. В., Волков Ю. В. Особливості побудови інформаційної системи оцінювання параметрів технічного стану транспортного засобу в умовах експлуатації. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2018. № 14. С. 117-127.
Серія/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 14
Короткий огляд (реферат): В роботі, із використанням діаграми потоків даних, визначено предметну область інформаційної системи оцінювання параметрів технічного стану транспортного засобу (ТЗ) в умовах експлуатації при проведенні його моніторингу засобами інтелектуальних транспортних систем (ITS). Розроблено информаційнний програмний комплекс (ІПК) «IdenMonDiaOperСon «HNADU-16»», за допомогою якого отримано середньотехнічну швидкість на маршруті, відносний коефіцієнт зміни швидкості руху (ВКЗШР) і середню витрату палива в реальних умовах експлуатаціі.
In work, using the data flow diagram, the subject area of the information system for assessing the technical condition of the vehicle under operating conditions during its monitoring by means of intelligent transport systems (ITS) has been determined. IdenMonDiaOperCon "HNADU-16" was developed with the help of which the average speed on the route, the relative rate of change of speed and average fuel consumption in real operating conditions were developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5560
ISSN: 2311-441X
Розташовується у зібраннях:№ 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.