Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5560
Title: | Особливості побудови інформаційної системи оцінювання параметрів технічного стану транспортного засобу в умовах експлуатації |
Other Titles: | Peculiarities of building the information system of estimation of parameters of the technical condition of vehicles in operating conditions |
Authors: | Волков, В. П. Грицук, І. В. Грицук, Ю. В. Волкова, Т. В. Волков, Ю. В. |
Keywords: | параметри технічного стану;транспортний засіб;моніторинг;діагностування;процес ідентифікації;інформаційна система;інтелектуальні транспортні системи;умови експлуатації;technical condition parameters;vehicle;monitoring;diagnostics;identification process;information system;intelligent transport systems;operating conditions |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Волков В. П., Грицук І. В., Грицук Ю. В., Волкова Т. В., Волков Ю. В. Особливості побудови інформаційної системи оцінювання параметрів технічного стану транспортного засобу в умовах експлуатації. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2018. № 14. С. 117-127. |
Series/Report no.: | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 14 |
Abstract: | В роботі, із використанням діаграми потоків даних, визначено предметну область інформаційної системи оцінювання параметрів технічного стану транспортного
засобу (ТЗ) в умовах експлуатації при проведенні його моніторингу засобами інтелектуальних транспортних систем (ITS). Розроблено информаційнний програмний комплекс (ІПК) «IdenMonDiaOperСon «HNADU-16»», за допомогою якого отримано середньотехнічну швидкість на маршруті, відносний коефіцієнт зміни швидкості руху (ВКЗШР) і середню витрату палива в реальних умовах експлуатаціі. In work, using the data flow diagram, the subject area of the information system for assessing the technical condition of the vehicle under operating conditions during its monitoring by means of intelligent transport systems (ITS) has been determined. IdenMonDiaOperCon "HNADU-16" was developed with the help of which the average speed on the route, the relative rate of change of speed and average fuel consumption in real operating conditions were developed. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5560 |
ISSN: | 2311-441X |
Appears in Collections: | № 14 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.