Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55168
Название: | Звіт про науково-дослідну роботу "Адаптація трактора до умов функціонування у рослинництві" (остаточний) |
Авторы: | Лебедєв, А. Т. Шуляк, М. Л. Шевченко, І. О. Колєснік, І. В. |
Ключевые слова: | трактор;енергозбереження;транспортні роботи;динаміка;концепція;вимірювання;функціонування;працездатність |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Харків: ДБТУ |
Библиографическое описание: | Лебедєв А. Т., Шуляк М. Л., Шевченко І. О., Колєснік І. В. Звіт про науково-дослідну роботу "Адаптація трактора до умов функціонування у рослинництві" (остаточний). Харків: ДБТУ, 2022. 84 с. |
Серия/номер: | ;0118U003321 |
Краткий осмотр (реферат): | Об’єкт дослідження: процес функціонування трактора на транспортно технологічних операціях в аграрному секторі. Предмет дослідження: оцінка навантаженості елементів трансмісії трактора у складі транспортно-технологічного агрегату змінної маси. Мета дослідження: підвищення працездатності елементів транспортно технологічних агрегатів змінної маси шляхом обґрунтування їх раціональних динамічних і енергетичних властивостей. Методи дослідження. Методологічною основою роботи є узагальнення та аналіз відомих наукових результатів щодо динаміки транспортно технологічних агрегатів, раціональне поєднання теоретичних і експериментальних досліджень та використання системного підходу. Для формуванні наукової проблеми, визначення мети і постановки задач дослідження використовувався аналітичний метод та порівняльний аналіз. При створенні емпіричних моделей використані основні положення теорії систем, методології системного аналізу та дослідження операцій. Для розв’язання математичної моделі динаміки трактора на транспортно-технологічних операціях застосовано чисельний метод. При дослідженні коливального руху елементів транспортно-технологічного агрегату застосовувався метод амплітудно-фазового простору. При підтвердженні достовірності розроблених математичних моделей використані експериментальні методи та методи статистичної обробки масивів даних. Розроблено науково-практичний підхід формування системних властивостей транспортно-технологічних агрегатів змінної маси за рахунок забезпечення функціонування їх основних елементів в області працездатності. Сформована концепція системного підходу підвищення безвідмовності основних елементів транспортно-технологічних агрегатів змінної маси, що базується на зменшенні додаткових енергетичних витрат, яка, на відміну від відомих, дозволяє забезпечити працездатний стан транспортно технологічного агрегату при змінній його масі. Результати НДР впроваджено у Державному підприємстві «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», на ПАТ «Харківський тракторний завод», у ТОВ «Українське конструкторське бюро трансмісій і шасі», у ТОВ «Завод Кобзаренка», у Харківській філії УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого, у ПрАТ «АвтоКрАЗ» та у ДП «Харківський автомобільний завод». Заматеріалами роботи опубліковано 2 статті у збірниках наукометричної базиScopus, 1 стаття у фаховому виданні, та 5 тез доповідей. Отримано 2 патенти на корисну модель |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55168 |
Располагается в коллекциях: | Звіти НДР |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZVIT_Lyebyedev_1.pdf | 4.55 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.