Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54645
Назва: Стратегічний аналіз бізнесу клієнта, як складова ефективного планування аудиторської перевірки
Автори: Чопляк, Є. І.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Чопляк Є. І. Стратегічний аналіз бізнесу клієнта, як складова ефективного планування аудиторської перевірки. Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу: тези доп. І Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 22 березня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 415-416.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54645
Розташовується у зібраннях:Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Implementatsiya_innovatsiy_2018_415-416.pdf245.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.