Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54645
Название: Стратегічний аналіз бізнесу клієнта, як складова ефективного планування аудиторської перевірки
Авторы: Чопляк, Є. І.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Чопляк Є. І. Стратегічний аналіз бізнесу клієнта, як складова ефективного планування аудиторської перевірки. Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу: тези доп. І Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 22 березня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 415-416.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54645
Располагается в коллекциях:Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tezy_dop_Implementatsiya_innovatsiy_2018_415-416.pdf245.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.