Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/54584
Назва: Використання гібридного синергетичного приводу для підвищення керованості системи «автомобіль-моторно-трансмісійна установка» при розгоні
Автори: Подригало, М. А.
Полянський, О. С.
Дубінін, Є. О.
Краснокутський, М. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Подригало М. А., Полянський О. С., Дубінін Є. О., Краснокутський М. В. Використання гібридного синергетичного приводу для підвищення керованості системи «автомобіль-моторно-трансмісійна установка» при розгоні. Технічний прогрес в АПВ: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 травня 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 154-155.
Короткий огляд (реферат): Поліпшити динамічні властивості та керованість гібридних автомобілів можливо при використанні енергії ДВЗ для руху в сталому режимі, а електричну енергію – для розгону машини. При цьому використання ДВЗ за постійного швидкісного режиму є резервом підвищення енергоефективності гібридних автомобілів. Запропонована схема гібридної синергетичної моторнотрансмісійної установки з використанням ДВЗ, що працює при постійному швидкісному режимі, і електричного двигуна, що дозволяє забезпечити високу динамічність автомобіля.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54584
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Технічний прогрес в АПВ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MMNPK_Tehnichnyj_progres_v_APV_2024-154-155.pdf168.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.