Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5399
Назва: Про управлінську політику в обліковій стратегії підприємства
Автори: Чернікова, І.Б.
Ключові слова: управлінська політика;облікова стратегія підприємства;management policy;accounting strategy of the enterprise;управленческая политика;учетная стратегия предприятия
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Чернікова І.Б. Про управлінську політику в обліковій стратегії підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 54-61.
Короткий огляд (реферат): Досліджено процес реалізації маркетингової політики в обліковій стратегії управління розвитком ринкових структур, який формується на основі завдань збуту для досягнення лідерства за більшістю сегментів із використанням портфеля відомих брендів.
The process of the realization of marketing policy in the accounting strategy of management by market structures’ development which is formed on the basis of problems of sale for the achievement of leadership in the majority of with the use of known brands’ portfolio is studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5399
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(18), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_2(1)__10.pdf258.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.