Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернікова, І.Б.-
dc.date.accessioned2022-08-22T17:35:17Z-
dc.date.available2022-08-22T17:35:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЧернікова І.Б. Про управлінську політику в обліковій стратегії підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 54-61.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5399-
dc.description.abstractДосліджено процес реалізації маркетингової політики в обліковій стратегії управління розвитком ринкових структур, який формується на основі завдань збуту для досягнення лідерства за більшістю сегментів із використанням портфеля відомих брендів.uk_UA
dc.description.abstractThe process of the realization of marketing policy in the accounting strategy of management by market structures’ development which is formed on the basis of problems of sale for the achievement of leadership in the majority of with the use of known brands’ portfolio is studied.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectуправлінська політикаuk_UA
dc.subjectоблікова стратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectmanagement policyuk_UA
dc.subjectaccounting strategy of the enterpriseuk_UA
dc.subjectуправленческая политикаuk_UA
dc.subjectучетная стратегия предприятияuk_UA
dc.titleПро управлінську політику в обліковій стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(1)__10.pdf258.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.