Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53713
Название: Формування корпоративної культури та просування бренду через мережу Facebook як елементи сталого розвитку підприємства
Авторы: Осташова, В. О.
Білібін, Є. С.
Рубель, А. В.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Осташова В. О., Білібін Є. С., Рубель А. В. Формування корпоративної культури та просування бренду через мережу Facebook як елементи сталого розвитку підприємства. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 352-354.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53713
Располагается в коллекциях:Фінансові механізми сталого розвитку України

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_352-354.pdf388.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.