Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсташова, В. О.-
dc.contributor.authorБілібін, Є. С.-
dc.contributor.authorРубель, А. В.-
dc.date.accessioned2024-05-27T14:05:02Z-
dc.date.available2024-05-27T14:05:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОсташова В. О., Білібін Є. С., Рубель А. В. Формування корпоративної культури та просування бренду через мережу Facebook як елементи сталого розвитку підприємства. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 352-354.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53713-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleФормування корпоративної культури та просування бренду через мережу Facebook як елементи сталого розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_352-354.pdf388.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.