Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53713
Title: Формування корпоративної культури та просування бренду через мережу Facebook як елементи сталого розвитку підприємства
Authors: Осташова, В. О.
Білібін, Є. С.
Рубель, А. В.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Осташова В. О., Білібін Є. С., Рубель А. В. Формування корпоративної культури та просування бренду через мережу Facebook як елементи сталого розвитку підприємства. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 352-354.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53713
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_352-354.pdf388.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.