Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5315
Title: Методика тривимірної оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства
Authors: Артеменко, С.B.
Keywords: маркетинговий потенціал;торговельне підприємство;тривимірна оцінка;marketing potential;trading company;three-dimensional assessment;маркетинговій потенциал;торговое предприятие;трехмерная оценка
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко С.B. Методика тривимірної оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 149-157.
Abstract: Запропоновано методику оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства, яка дозволяє комплексно оцінити маркетингову складову діяльності підприємства, а також графічно відобразити результати дослідження на основі оцінки тривимірного тетраедра.
The method of estimation of marketing potential of point-of-sale enterprise is offered, which allows complex to estimate marketing making activity of enterprise, and also graphicly to represent the results of researches on the basis of estimation of three-level tetraedr.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5315
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(2)__24.pdf499.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.