Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5315
Название: Методика тривимірної оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства
Авторы: Артеменко, С.B.
Ключевые слова: маркетинговий потенціал;торговельне підприємство;тривимірна оцінка;marketing potential;trading company;three-dimensional assessment;маркетинговій потенциал;торговое предприятие;трехмерная оценка
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Артеменко С.B. Методика тривимірної оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 149-157.
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано методику оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства, яка дозволяє комплексно оцінити маркетингову складову діяльності підприємства, а також графічно відобразити результати дослідження на основі оцінки тривимірного тетраедра.
The method of estimation of marketing potential of point-of-sale enterprise is offered, which allows complex to estimate marketing making activity of enterprise, and also graphicly to represent the results of researches on the basis of estimation of three-level tetraedr.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5315
Располагается в коллекциях:Випуск 2(18), Ч 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_2(2)__24.pdf499.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.