Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, С.B.-
dc.date.accessioned2022-08-21T12:20:05Z-
dc.date.available2022-08-21T12:20:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАртеменко С.B. Методика тривимірної оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 149-157.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5315-
dc.description.abstractЗапропоновано методику оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства, яка дозволяє комплексно оцінити маркетингову складову діяльності підприємства, а також графічно відобразити результати дослідження на основі оцінки тривимірного тетраедра.uk_UA
dc.description.abstractThe method of estimation of marketing potential of point-of-sale enterprise is offered, which allows complex to estimate marketing making activity of enterprise, and also graphicly to represent the results of researches on the basis of estimation of three-level tetraedr.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectтривимірна оцінкаuk_UA
dc.subjectmarketing potentialuk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.subjectthree-dimensional assessmentuk_UA
dc.subjectмаркетинговій потенциалuk_UA
dc.subjectторговое предприятиеuk_UA
dc.subjectтрехмерная оценкаuk_UA
dc.titleМетодика тривимірної оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(2)__24.pdf499.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.