Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52913
Назва: | Вища математика: навч. посібник |
Автори: | Мандражи, О. А. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Харків: ХНАУ |
Бібліографічний опис: | Вища математика: навч. посібник для здобувачів початкового (короткого циклу) рівня вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спец. 051 «Економіка»; уклад. О. А. Мандражи. Харків: ХНАУ, 2021. 127 с. |
Короткий огляд (реферат): | Курс вищої математики має важливе значення для процесу підготовки спеціалістів аграрного профілю. Сучасний випускник сільськогосподарського вишу повинен володіти кількісними методами аналізу економічних ситуацій, які виникають як у маленьких фермерських господарствах, так і на великих аграрних підприємствах. Без сучасних методів вищої математики не можна обійтись і при оцінці кількості та якості земель у господарствах. Завдання вивчення курсу «вища математика» у повному обсязі навчальної програми досить складне і потребує багатьох зусиль. Наразі у вищих навчальних закладах години для дисциплін математичного циклу скорочуються і, що є зовсім недоречним, скорочуються терміни для їхнього вивчення. Матеріал, який раніше мав усвідомлюватися здобувачами протягом двох років тепер пропонується збагнути за один семестр. Узагалі, за роз’ясненнями та рекомендаціями Додатку до листа Міністерства освіти і науки від 13.05.2015 № 1/9-126 орієнтовна кількість годин аудиторних занять в одному кредиті ЄКТС (денна форма навчання) для здобувачів може становити від 50% до 33%. Отже, відштовхуючись від 33% маємо, що 67% матеріалу здобувачі вищої освіти повинні опрацьовувати самостійно. Самостійне опрацювання матеріалу з математики передбачає повноцінну роботу, якій спочатку необхідно навчити, що передбачає певну кількість годин, за межі якої варто не переходити. Багаторічний досвід викладання курсу «вища математика» здобувачам вищої освіти свідчить про те, що для опанування зазначеного курсу при самостійній роботі здобувачеві доцільно спочатку засвоїти деякі основоположні розділи, а тільки потім переходити до поглибленого вивчення усього курсу за існуючою програмою навчання. Така методика вивчення вищої математики дає кращі результати набуття необхідних знань здобувачами. Крім того, вона дає викладачам можливість в умовах скорочення аудиторного часу сконцентрувати увагу здобувачів на складнішому матеріалі. За такого підходу стає важливою продумана процедура консультування, тобто було би бажаним, щоб у процесі самостійного опанування матеріалу здобувач мав можливість звертатись до викладача кафедри за поясненнями, роз’ясненнями, а, отже, даний момент має бути врахованим при плануванні навчального навантаження науково-педагогічних працівників. Далі наведено ті розділи курсу вищої математики, які здобувачам доцільно засвоїти у першу чергу |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52913 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні посібники |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
NP_VM_051_21.pdf | 2.9 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.