Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52902
Назва: Сучасний маркетинг: тренди та інструменти
Автори: Полевич, К. В.
Науковий керівник : Савицька, Н. Л.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Полевич К. В. Сучасний маркетинг: тренди та інструменти. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 17 травня 2018 р.; наук. кер. Савицька Н. Л. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 338-340.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52902
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_Ukrayiny_2018_338-340.pdf145.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.