Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52892
Title: Роль маркетингу в ефективному функціонуванні банківської установи в сучасних умовах розвитку
Authors: Зоріна, О. І.
Фадєєнко, В. Ю.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Зоріна О. І., Фадєєнко В. Ю. Роль маркетингу в ефективному функціонуванні банківської установи в сучасних умовах розвитку. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 17 травня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 310-312.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52892
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_Ukrayiny_2018_310-312.pdf145.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.