Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, О. І.-
dc.contributor.authorФадєєнко, В. Ю.-
dc.date.accessioned2024-05-15T06:17:22Z-
dc.date.available2024-05-15T06:17:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗоріна О. І., Фадєєнко В. Ю. Роль маркетингу в ефективному функціонуванні банківської установи в сучасних умовах розвитку. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 17 травня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 310-312.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52892-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleРоль маркетингу в ефективному функціонуванні банківської установи в сучасних умовах розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_Ukrayiny_2018_310-312.pdf145.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.