Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52776
Назва: Фасетна класифікація об’єктів обліку маркетингової діяльності підприємств торгівлі
Автори: Верзілова, Г. Р.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Верзілова Г. Р. Фасетна класифікація об’єктів обліку маркетингової діяльності підприємств торгівлі. Інноваційний вимір змін в обліково-аналітичному забезпеченні бізнесу: теорія, методологія, інформаційні технології : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 19 березня 2020 р. Харків : ХДУХТ, 2020. С. 33-35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52776
ISBN: 978-966-405-496-3
Розташовується у зібраннях:Інноваційний вимір змін в обліково-аналітичному забезпеченні бізнесу: теорія, методологія, інформаційні технології.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
k-19-03-20_V-33-35.pdf269.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.