Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52776
Название: Фасетна класифікація об’єктів обліку маркетингової діяльності підприємств торгівлі
Авторы: Верзілова, Г. Р.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Верзілова Г. Р. Фасетна класифікація об’єктів обліку маркетингової діяльності підприємств торгівлі. Інноваційний вимір змін в обліково-аналітичному забезпеченні бізнесу: теорія, методологія, інформаційні технології : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 19 березня 2020 р. Харків : ХДУХТ, 2020. С. 33-35
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52776
ISBN: 978-966-405-496-3
Располагается в коллекциях:Інноваційний вимір змін в обліково-аналітичному забезпеченні бізнесу: теорія, методологія, інформаційні технології.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
k-19-03-20_V-33-35.pdf269.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.