Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52776
Title: Фасетна класифікація об’єктів обліку маркетингової діяльності підприємств торгівлі
Authors: Верзілова, Г. Р.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Верзілова Г. Р. Фасетна класифікація об’єктів обліку маркетингової діяльності підприємств торгівлі. Інноваційний вимір змін в обліково-аналітичному забезпеченні бізнесу: теорія, методологія, інформаційні технології : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 19 березня 2020 р. Харків : ХДУХТ, 2020. С. 33-35
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52776
ISBN: 978-966-405-496-3
Appears in Collections:Інноваційний вимір змін в обліково-аналітичному забезпеченні бізнесу: теорія, методологія, інформаційні технології.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
k-19-03-20_V-33-35.pdf269.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.