Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52538
Назва: Про роль кадрів в забезпеченні якості обслуговування
Автори: Нешта, О. І.
Науковий керівник : Павлова, В. А.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Нешта О. І. Про роль кадрів в забезпеченні якості обслуговування. Товарознавча наука – традиції та сучасність: тези доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 26 листопада 2019 р.; наук. кер. Павлова В. А. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 123.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52538
Розташовується у зібраннях:Товарознавча наука–традиції та сучасність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Tovaroznavcha_nauka_2019_123.pdf82.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.