Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52538
Title: Про роль кадрів в забезпеченні якості обслуговування
Authors: Нешта, О. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Павлова, В. А.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Нешта О. І. Про роль кадрів в забезпеченні якості обслуговування. Товарознавча наука – традиції та сучасність: тези доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 26 листопада 2019 р.; наук. кер. Павлова В. А. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 123.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52538
Appears in Collections:Товарознавча наука–традиції та сучасність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Tovaroznavcha_nauka_2019_123.pdf82.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.