Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5252
Название: Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельній мережі
Авторы: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключевые слова: маркетинг;стратегії маркетингу;торговельна мережа;реалізація стратегій;marketing;marketing strategies;trade network;implementation of strategies;маркетинг;стратегии маркетинга;торговая сеть;реализация стратегий
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Артеменко В.С., Бубенець І.Г. Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельній мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 100-105.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання виокремлення стратегічних напрямів та відповідних їм груп стратегій розвитку торговельної мережі. Запропоновано процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельних мережах із урахуванням періодів життєвого циклу формату ритейлу.
The problems of emphasizing strategic directions and corresponding groups of strategies of trading network development are considered. The process of formation and implementation of marketing strategies in trading networks with the account of retail format of life cycle periods is suggested.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5252
Располагается в коллекциях:Випуск 2(18), Ч 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_2(2)__17.pdf238.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.