Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, В.С.-
dc.contributor.authorБубенець, І.Г.-
dc.date.accessioned2022-08-19T18:25:07Z-
dc.date.available2022-08-19T18:25:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАртеменко В.С., Бубенець І.Г. Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельній мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 100-105.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5252-
dc.description.abstractРозглянуто питання виокремлення стратегічних напрямів та відповідних їм груп стратегій розвитку торговельної мережі. Запропоновано процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельних мережах із урахуванням періодів життєвого циклу формату ритейлу.uk_UA
dc.description.abstractThe problems of emphasizing strategic directions and corresponding groups of strategies of trading network development are considered. The process of formation and implementation of marketing strategies in trading networks with the account of retail format of life cycle periods is suggested.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегії маркетингуuk_UA
dc.subjectторговельна мережаuk_UA
dc.subjectреалізація стратегійuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjecttrade networkuk_UA
dc.subjectimplementation of strategiesuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегии маркетингаuk_UA
dc.subjectторговая сетьuk_UA
dc.subjectреализация стратегийuk_UA
dc.titleПроцес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельній мережіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(2)__17.pdf238.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.