Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5183
Назва: | Маркетингове управління інноваційним розвитком аграрних підприємств |
Інші назви: | Маркетинговое управление инновационным развитием аграрных предприятий Marketing management of innovative development of agricultural enterprises |
Автори: | Устік, Т.В. Назаренко, С.В. |
Ключові слова: | маркетинг;управління;інновація;підприємство;сталий розвиток;інноваційний розвиток;діяльність;управление;инновация;предприятие;устойчивое развитие;инновационное развитие;деятельность;marketing;management;innovation;enterprise;sustainable development;innovative development;activity |
Дата публікації: | 10-тра-2021 |
Видавництво: | Харків : ХНАУ |
Бібліографічний опис: | Устік Т.В., Назаренко С.В. Маркетингове управління інноваційним розвитком аграрних підприємств. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2021. Т.2. №2. С.338-348. |
Короткий огляд (реферат): | Устік Т.В., Назаренко С.В. Маркетингове управління інноваційним розвитком аграрних підприємств. В статті досліджені теоретичні та практичні аспекти
маркетингового управління інноваційним розвитком
сільськогосподарських підприємств, де за результатами досліджень
встановлено недостатньо ефективне використання маркетингових
інструментів в інноваційній діяльності сільськогосподарських
підприємств. Встановлена відсутність гармонізації між науковою
сферою та аграрними підприємствами, як основним джерелом інновацій. Ustik T.V, Nazarenko S.V. Marketing management of innovative development of agricultural enterprises. Insufficiently effective use of marketing tools in the innovative activity of agricultural enterprises has been established. The lack of harmonization between the scientific sphere and agricultural enterprises as the main source of innovation has been established. Therefore, in our opinion, one of the activities of research institutions should be to establish relationships with enterprises, where it is necessary to form a pricing policy for further innovative developments in the development of agricultural enterprises, which will ensure their competitiveness and economic efficiency. It has been found that marketing should be the main source and central reference point of the company for sustainable development. Moreover, it has been proven that the implementation of the principles of sustainable development in marketing activities is not only the creation of added value for the consumer but also the provision of a resource for building long-term relationships that benefit both. The identified main internal factors hindering innovation are insufficient information about new technologies, lack of qualified personnel, low innovation potential, enterprises' lack of information about markets, and lack of cooperative relations. Устик Т.В., Назаренко С.В. Маркетинговое управление инновационным развитием аграрных предприятий. Установлено недостаточно эффективное использование маркетинговых инструментов в инновационной деятельности сельскохозяйственных предприятий. Установлено отсутствие гармонизации между научной сферой и аграрными предприятиями как основным источником инноваций. Поэтому, по нашему мнению, одним из направлений деятельности научно- исследовательских учреждений должно быть налаживание взаимоотношений с предприятиями, где необходимо сформировать ценовую политику для дальнейших инновационных разработок в развитие сельскохозяйственных предприятий, что обеспечит им конкурентоспособность и экономическую эффективность. Выяснено, что маркетинг должен являться основным источником и центральным ориентиром компании на устойчивое развитие. Причем доказано, что реализация принципов устойчивого развития в маркетинговой деятельности – это не только создание добавленной стоимости для потребителя, но и обеспечение ресурса для построения долгосрочных отношений, которые приносят пользу обоим. Установленные основные внутренние факторы, мешающие инновации, – недостаточная информация о новых технологиях, недостаток квалифицированных кадров, низкий инновационный потенциал, предприятиям не хватает информации о рынках, отсутствии кооперативных отношений. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5183 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" №2, Т.2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
statya_ustìk_nazarenko_marketingove_upravlìnnia_ìnnovacìjnim_rozvitkom_ agrarnih_pìdpriyemstv.pdf | 716.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.