Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5176
Назва: Підходи до створення інтерактивних засобів для вивчення хімічних дисциплін
Автори: Пілюгіна, І. С.
Сибірякова, І. Г.
Кочарова, Т. Р.
Ключові слова: мультимедійні технології;вивчення хімічних дисциплін;електронний лабораторний практикум
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Пілюгіна І. С., Сибірякова І. Г., Кочарова Т. Р. Підходи до створення інтерактивних засобів для вивчення хімічних дисциплін. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2012. Вип. 1(15). C. 578-584.
Короткий огляд (реферат): Показано роль мультимедійних технологій у вивченні хімічних дисциплін. Розглянуто підходи до створення інтерактивних засобів для вивчення хімічних дисциплін та розробки електронного лабораторного практикуму.
The role of multimedia technology in the study of chemical disciplines is considered. Were shown approaches to the development of virtual tools for studying of chemical disciplines and the development of electronic laboratory practical.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5176
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pt_2012_1_91.pdf263.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.