Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/51317
Название: Вплив реклами на туристичну сферу в умовах війни
Авторы: Зарва, А. О.
Научный руководитель: Василишина, Л. М.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків
Библиографическое описание: Зарва А. О. Вплив реклами на туристичну сферу в умовах війни. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. Л. М. Василишина. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 664-667.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51317
Располагается в коллекциях:матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_664-667.pdf241.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.