Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/51317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВасилишина, Л. М.-
dc.contributor.authorЗарва, А. О.-
dc.date.accessioned2024-04-22T10:45:55Z-
dc.date.available2024-04-22T10:45:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗарва А. О. Вплив реклами на туристичну сферу в умовах війни. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. Л. М. Василишина. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 664-667.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51317-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleВплив реклами на туристичну сферу в умовах війниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_664-667.pdf241.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.