Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/51208
Title: Роль маркетингу в туристичному бізнесі
Authors: Перерва, П. О.
Косенко, О. П.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Перерва П. О., Косенко О. П. Роль маркетингу в туристичному бізнесі. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 608-611.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51208
Appears in Collections:матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_608-611.pdf237.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.