Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/51208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПерерва, П. О.-
dc.contributor.authorКосенко, О. П.-
dc.date.accessioned2024-04-19T12:06:27Z-
dc.date.available2024-04-19T12:06:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПерерва П. О., Косенко О. П. Роль маркетингу в туристичному бізнесі. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 608-611.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51208-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleРоль маркетингу в туристичному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_608-611.pdf237.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.