Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5116
Назва: Маркетинговий механізм підвищення ефективності виробництва плодоовочевої продукції в аграрних підприємствах
Інші назви: Маркетинговый механизм повышения эффективности производства плодоовощной продукции в аграрных предприятиях
Marketing mechanism for increasing the efficiency of production of fruit and vegetable products in agricultural enterprises
Автори: Майборода, О. В.
Ключові слова: Маркетингова діяльність;плодоовочева продукція;плодоовочевий ринок;агрологістика;логістична діяльність;аграрне підприємство;Маркетинговая деятельность;плодоовощная продукция;плодоовощной рынок;агрологистика;логистическая деятельность;аграрное предприятие;Marketing activity;fruit and vegetable products;fruit and vegetable market;agro-logistics;logistic activity;agricultural enterprise
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Майборода О. В. Маркетинговий механізм підвищення ефективності виробництва плодоовочевої продукції в аграрних підприємствах. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 404-411.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206
Короткий огляд (реферат): В статті проводиться аналіз сучасного стану попиту і пропозиції на зовнішньому та внутрішньому ринку плодоовочевої продукції. Розглядаються фактори впливу на ефективність функціонування підприємств-суб’єктів плодоовочевого ринку. Виокремлено агрологістику, як основне джерело зниження витрат виробників плодоовочевої продукції. Автором доведено, що основним чинником підвищення ефективності плодоовочевого підкомплексу має стати добре налагоджений маркетинг, оптимізація планування маркетингової діяльності дасть змогу збільшити прибутки підприємства за рахунок збільшення обсягів реалізації продукції.
В статье проводится анализ современного состояния спроса и предложения на внешнем и внутреннем рынке плодоовощной продукции. Рассматриваются факторы, влияющие на эффективность функционирования предприятий-субъектов плодоовощного рынка. Выделены агрологистики, как основной источник снижения затрат производителей плодоовощной продукции. Автором доказано, что основным фактором повышения эффективности плодоовощного подкомплекса должна стать хорошо отлаженный маркетинг, оптимизация планирования маркетинговой деятельности позволит увеличить прибыль предприятия за счет увеличения объемов реализации продукции.
The article analyzes the current state of supply and demand in the foreign and domestic markets for fruit and vegetables. Factors of influence on efficiency of functioning of the enterprisessubjects of the fruit and vegetable market are considered. Agrologistics has been singled out as the main source of cost reduction for producers of fruit and vegetable products. The author has proved that the main factor of increasing the efficiency of fruit and vegetable subcomplex should be wellestablished marketing, optimization of planning of marketing activity will allow to increase the profits of the enterprise by increasing the volume of sales of products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5116
Розташовується у зібраннях:Випуск 206: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40.pdf553.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.