Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМайборода, О. В.-
dc.date.accessioned2022-08-18T09:09:34Z-
dc.date.available2022-08-18T09:09:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМайборода О. В. Маркетинговий механізм підвищення ефективності виробництва плодоовочевої продукції в аграрних підприємствах. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 404-411.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5116-
dc.description.abstractВ статті проводиться аналіз сучасного стану попиту і пропозиції на зовнішньому та внутрішньому ринку плодоовочевої продукції. Розглядаються фактори впливу на ефективність функціонування підприємств-суб’єктів плодоовочевого ринку. Виокремлено агрологістику, як основне джерело зниження витрат виробників плодоовочевої продукції. Автором доведено, що основним чинником підвищення ефективності плодоовочевого підкомплексу має стати добре налагоджений маркетинг, оптимізація планування маркетингової діяльності дасть змогу збільшити прибутки підприємства за рахунок збільшення обсягів реалізації продукції.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проводится анализ современного состояния спроса и предложения на внешнем и внутреннем рынке плодоовощной продукции. Рассматриваются факторы, влияющие на эффективность функционирования предприятий-субъектов плодоовощного рынка. Выделены агрологистики, как основной источник снижения затрат производителей плодоовощной продукции. Автором доказано, что основным фактором повышения эффективности плодоовощного подкомплекса должна стать хорошо отлаженный маркетинг, оптимизация планирования маркетинговой деятельности позволит увеличить прибыль предприятия за счет увеличения объемов реализации продукции.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the current state of supply and demand in the foreign and domestic markets for fruit and vegetables. Factors of influence on efficiency of functioning of the enterprisessubjects of the fruit and vegetable market are considered. Agrologistics has been singled out as the main source of cost reduction for producers of fruit and vegetable products. The author has proved that the main factor of increasing the efficiency of fruit and vegetable subcomplex should be wellestablished marketing, optimization of planning of marketing activity will allow to increase the profits of the enterprise by increasing the volume of sales of products.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206-
dc.subjectМаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectплодоовочева продукціяuk_UA
dc.subjectплодоовочевий ринокuk_UA
dc.subjectагрологістикаuk_UA
dc.subjectлогістична діяльністьuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectМаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectплодоовощная продукцияuk_UA
dc.subjectплодоовощной рынокuk_UA
dc.subjectагрологистикаuk_UA
dc.subjectлогистическая деятельностьuk_UA
dc.subjectаграрное предприятиеuk_UA
dc.subjectMarketing activityuk_UA
dc.subjectfruit and vegetable productsuk_UA
dc.subjectfruit and vegetable marketuk_UA
dc.subjectagro-logisticsuk_UA
dc.subjectlogistic activityuk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.titleМаркетинговий механізм підвищення ефективності виробництва плодоовочевої продукції в аграрних підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговый механизм повышения эффективности производства плодоовощной продукции в аграрных предприятияхuk_UA
dc.title.alternativeMarketing mechanism for increasing the efficiency of production of fruit and vegetable products in agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 206: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf553.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.