Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51166
Назва: Консультативні ради клієнтів як інструмент розроблення та впровадження клієнтоцентричних інновацій
Автори: Потієнко, О. В.
Науковий керівник : Рєпіна, І. М.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Потієнко О. В. Консультативні ради клієнтів як інструмент розроблення та впровадження клієнтоцентричних інновацій. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. І. М. Рєпіна. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 507-511.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51166
Розташовується у зібраннях:Управління розвитком соціально-економічних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_507-511.pdf244.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.