Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorРєпіна, І. М.-
dc.contributor.authorПотієнко, О. В.-
dc.date.accessioned2024-04-18T11:15:51Z-
dc.date.available2024-04-18T11:15:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПотієнко О. В. Консультативні ради клієнтів як інструмент розроблення та впровадження клієнтоцентричних інновацій. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. І. М. Рєпіна. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 507-511.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51166-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleКонсультативні ради клієнтів як інструмент розроблення та впровадження клієнтоцентричних інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_507-511.pdf244.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.