Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51157
Title: Цифровий маркетинг як ключ до успіху бізнесу
Authors: Пащенко, М.
metadata.dc.contributor.advisor: Заїка, С. О.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Пащенко М. Цифровий маркетинг як ключ до успіху бізнесу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 481-483.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51157
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_481-483.pdf233.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.