Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51157
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЗаїка, С. О.-
dc.contributor.authorПащенко, М.-
dc.date.accessioned2024-04-18T10:45:05Z-
dc.date.available2024-04-18T10:45:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПащенко М. Цифровий маркетинг як ключ до успіху бізнесу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 481-483.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51157-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleЦифровий маркетинг як ключ до успіху бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_481-483.pdf233.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.