Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51097
Назва: Маркетинговий аудит як спосіб оцінки ефективності збутової діяльності підприємства
Автори: Правдюк, Н. Л.
Колісник, М. С.
Хома, О. І.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Правдюк Н. Л., Колісник М. С., Хома О. І. Маркетинговий аудит як спосіб оцінки ефективності збутової діяльності підприємства. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 374-377
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51097
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf-14-15-03-24-mater-375-378.pdf220.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.