Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/51097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПравдюк, Н. Л.-
dc.contributor.authorКолісник, М. С.-
dc.contributor.authorХома, О. І.-
dc.date.accessioned2024-04-17T20:18:27Z-
dc.date.available2024-04-17T20:18:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПравдюк Н. Л., Колісник М. С., Хома О. І. Маркетинговий аудит як спосіб оцінки ефективності збутової діяльності підприємства. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 374-377uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51097-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМаркетинговий аудит як спосіб оцінки ефективності збутової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf-14-15-03-24-mater-375-378.pdf220.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.