Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51097
Title: Маркетинговий аудит як спосіб оцінки ефективності збутової діяльності підприємства
Authors: Правдюк, Н. Л.
Колісник, М. С.
Хома, О. І.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Правдюк Н. Л., Колісник М. С., Хома О. І. Маркетинговий аудит як спосіб оцінки ефективності збутової діяльності підприємства. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 374-377
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51097
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf-14-15-03-24-mater-375-378.pdf220.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.