Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51089
Название: Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу
Авторы: Дронова, Т. С.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Дронова Т. С. Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 357-359
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51089
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
conf-14-15-03-24-mater-358-360.pdf190.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.