Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51089
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДронова, Т. С.-
dc.date.accessioned2024-04-17T19:52:48Z-
dc.date.available2024-04-17T19:52:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДронова Т. С. Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 357-359uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51089-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМаркетинг та інновації як головні функції бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf-14-15-03-24-mater-358-360.pdf190.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.